Az idei tanévtől visszahívjuk azon egykori diákjainkat, akik a különféle művészeti egyetemek valamelyikén tanulnak éppen, vagy már diploma után a szakmában helyezkedtek el. Célunk, hogy egy-egy workshop erejéig közös munkára hívják jelenlegi diákjainkat, megismertetve őket a legfrissebb kortárs alkotóművészeti tendenciákkal, valamint az újfajta tervezői gondolkodásmódokkal.
A workshop vezetői Cséffai Györgyi, egykori keramikus diákunk, aki a Magyar Képzőművészeti Egyetem szobrász szakán diplomázott, miközben megalapította a TÅSKA nevű designmárkát, melynek egyik darabja idén már a Los Angeles-i Oscar-gálán debütált. Györgyi emellett több reklámfilm és színházi díszlet készítését végezte, de csinált már installációkat szórakozóhelyek számára is. Dávid Márk ugyancsak nálunk végzett grafika szakon, majd a MOME formatervező szakán diplomázott. Márk ugyancsak filmek, reklámfilmek és színházi díszletek kivitelezését végezte, emellet a PURITAAN designmárka, valamint a FARAWAY DESIGN STÚDIÓ alapító tagja. Partnereik között olyan nagyvállalatok szerepelnek, mint a Telekom, a McDonald's, a Heineken, az Auchan és a MOL.
A workshopot a diákok kortárs ismeretekkel kezdték, valamint az „IKEA HACK" mint létező designnal és fogalommal ismerkedtek. A diákok kész fehér mázas kerámiatárgyakat álmodtak újjá márványozás technikával. Ezen a workshopon a divat- és stílustervező, festő és a dekoratőr szakos 10. és 11-es diákok vettek részt. A programhoz tartozott a kész munkák fotózása, terítése is, amit kis csoportokban saját kedvük szerint fotózhattak, majd szakmai segítséggel kollekciókat állítottak össze és szakmai irányítással fotóztak le. Minden workshopot bemutató, értékelés zárt, ahol összefoglalták a két napban tanultakat.