Naptár

December 2024
H K Sze Cs P Szo V
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

penziranytu logo

ecdl logo

bme-logo

erasplus logo 220

Creactive logo 220

FTH jelveny

Csendesnap a gimnáziumban 2016. március 17-én

Program:

08:00 Kistemplom

08:00 - 08:30 Igei köszöntő, a pályázat eredményhirdetése

5-7. osztály

08:45 - 09:25

5.a+5.b: aula: kincskeresés - Szigeti Katalin, Harangozó Imre

6.a E/1: kreatív feladat - Lőrincz Judit

6.b E/14: kreatív feladat - Horváthné Kun Melinda

7.a: E/16: kreatív feladat - Dr. Tóthné Nagy Beatrix

7.b: ebédlő: kreatív feladat - Kondor Klára

09:30 - 10:10

6.a+6.b: aula: kincskeresés - Szigeti Katalin, Harangozó Imre

7.a: E/1: kreatív feladat - Lőrincz Judit

7.b: E/14: kreatív feladat - Horváthné Kun Melinda

5.a: E/16: kreatív feladat - Dr. Tóthné Nagy Beatrix

5.b: ebédlő: kreatív feladat - Kondor Klára

10:15 - 10:55

7.a+7.b: aula: kincskeresés - Szigeti Katalin, Harangozó Imre

5.a: E/1: kreatív feladat - Lőrincz Judit

5.b:E/14: kreatív feladat - Horváthné Kun Melinda

6.a: E/16: kreatív feladat - Dr. Tóthné Nagy Beatrix

6.b: ebédlő: kreatív feladat - Kondor Klára

11:00-tól az istentiszteletig: tízórai, udvar, pihenés

8-9. osztály

08:30-tól 10:30-ig az evangélikus egyház gyülekezeti termében nézi a filmet

10-13. osztály

08:30-tól 10:30-ig a kistemplomban nézi a filmet

11:00 -11:40 csoportbeszélgetés

 

11:50 Úrvacsorás Istentisztelet (katolikusok: katolikus templom, evangélikusok és
                                                   reformátusok: evangélikus kistemplom)

Bővebben: Csendesnap a gimnáziumban 2016. március 17-én

A 2015. évi Országos Kompetenciamérés tanulói eredményeinek megtekintése

Mit tudhat meg a mérési eredményekből az a szülő, akinek a gyermeke részt vett valamelyik mérésben?

  • A „Tanulói jelentésből" megtudhatja, hogy gyermeke pontosan milyen feladatokat kapott, és azokat milyen eredményesen oldotta meg, mindezt ahhoz is viszonyítva, hogy a többi gyerek az adott feladatot milyen sikerrel teljesítette.
  • Ugyanitt láthatja, hogy gyermeke teljesítménye az ország összes tanulója, az iskola tanulói, illetve az osztály tanulói teljesítményéhez viszonyítva milyen.
  • A jelentés bemutatja, hogy az előző (két évvel az előtti) méréshez képest gyermekének teljesítménye hogyan változott. Láthatja gyermeke fejlődését az ország, az iskola és az osztály többi tanulójához képest is.


Az információkat a szülő a tanulói mérési azonosító felhasználásával ismerheti meg.
A tanulói mérési azonosítót a mérésben részt vevő tanulók a méréskor kézhez kapták, de a tanuló iskolája bármikor képes újra előállítani azt.

Bővebben: A 2015. évi Országos Kompetenciamérés tanulói eredményeinek megtekintése